Kampanjat

Hiv-testauksen edistäminen, hiv-tietoisuuden lisääminen, hiv-tartuntojen ehkäisy ja hiv-tartunnan saaneiden yhdenvertaisuuden edistäminen – näihin Hivpoint ottaa kantaa kampanjoillaan!

Kuvassa eri näköisiä iloisia ihmisiä yhdessä.

Matkalla nautintoon!

Kampanja on suunnattu homo-, bi- ja muille miehille, joille miesten välinen seksi kuuluu tavalla tai toisella osaksi matkailua. Olemme koonneet keskeisiä asioita, joiden huomioiminen voi olla tärkeää silloin, kun halutaan huolehtia seksuaaliterveydestä matkaillessa. Näitä asioita ovat mm. prep, pep, kondomit ja liukuvoiteet, chemsex ja klubikulttuuri.

Kaksi miesoletettua henkilöä suutelee intohimoisesti. Kuvan päällä on Matkalla nautintoon -matkalippu.

Eurooppalainen testausviikko

Eurooppalaista hiv- ja hepatiittitestausviikkoa vietetään kaksi kertaa vuodessa. Kampanjaviikon tavoitteena on korostaa varhaisen hiv-testauksen merkitystä ja tähdätä saavutettavampiin hiv-testauspalveluihin.

95% ihmisistä suostuu hiv-testiin, kun terveydenhuollon ammattilainen tarjoaa sitä.

Kalasataman terveydenhoitaja keskustelee Hivpointin sairaanhoitajan kanssa testausviikosta.

Kansainvälinen Maailman aids-päivä 1.12.

Maailman aids-päivän tavoitteena on lisätä tietoisuutta hivistä sekä kampanjoida hiv-tartuntojen ennaltaehkäisyn ja hiv-positiivisten oikeuksien puolesta.

Vuoden 2023 kampanja on päättynyt!

Ehkäise – Testaa – Hoida – Nauti!

Hiviin ja muihin seksitauteihin on monta suhtautumistapaa. Esittelemme kolme keskeisintä keinoa huolehtia omasta seksuaaliterveydestä.

Kampanja on päättynyt!

Ehkäise, Testaa, Hoida ja Nauti on Hivpointin uusi kampanja, joka lanseerataan Helsinki Pride viikolla 2021!