Kampanjat
Hiv-testauksen edistäminen, hiv-tietoisuuden lisääminen, hiv-tartuntojen ehkäisy ja hiv-tartunnan saaneiden yhdenvertaisuuden edistäminen – näihin Hivpoint ottaa kantaa kampanjoillaan!

Eurooppalainen testausviikko
Eurooppalaista hiv- ja hepatiittitestausviikkoa vietetään kaksi kertaa vuodessa. Kampanjaviikon tavoitteena on korostaa varhaisen hiv-testauksen merkitystä ja tähdätä saavutettavampiin hiv-testauspalveluihin.
95% ihmisistä suostuu hiv-testiin, kun terveydenhuollon ammattilainen tarjoaa sitä.

Ehkäise – Testaa – Hoida – Nauti!
Hiviin ja muihin seksitauteihin on monta suhtautumistapaa. Kampanjassa esitellään kolme keskeisintä keinoa huolehtia omasta seksuaaliterveydestä.
Kampanja on suunnattu homo-, bi- ja muille miehille, joilla on seksiä miesten kanssa.


Kansainvälinen Maailman aids-päivä 1.12.
Maailman aids-päivän kampanjan tavoitteena on lisätä tietoisuutta hivistä sekä kampanjoida hiv-tartuntojen ennaltaehkäisyn ja hiv-positiivisten oikeuksien puolesta.